nedeľa 2. decembra 2018

Spomienka na leto

Viacerí čitatelia môjho blogu sa ma pýtali, prečo som prestal s prispievaním na svoje stránky. Verte, že som neprestal. V uplynulých mesiacoch som veľa času venoval potulkám po rodnom kraji, a preto som blogu venoval menej času. Od jari som nazhromaždil dosť materiálu aj na ďalšie blogovanie. Mojou prioritou sa stalo spracovanie knižnej podoby spomienok na detstvo v Demandiciach. Výsledkom je tristostranová práca, ktorá snáď v budúcom roku zaujme mojich čitateľov. Mám pripravenú aj veľkoformátovú reprezentačnú publikáciu historických fotografií Demandičanov. Čitatelia budú môcť nahliadnuť do tvárí a na život svojich predkov v poslednom poldruha storočí. 
   Moje letné potulky v povodí potoka Búr, od jeho prameňa v Brhlovciach po ústie v Kubáňove, som stvárnil do 66 stranovej obrazovej publikácie, zachytávajúcej kultúrny odkaz našich predkov, žijúcich v siedmich hontianskych dedinách. Tú chcem čitateľom predstaviť ako prvú. 
      Ako to už pri tvorivej práci býva, najťažšie nie je dielo vytvoriť, ale ho priviesť na svet v knižnej podobe. To spravidla bez pomoci iných nejde. Verím, že aj tieto peripetie zvládnem a v budúcom roku budem môcť predložiť čitateľom avizované publikácie.













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára